Webinář zdarma

Digitální kancelář, která ti vydělává: Google Workspace

Od chaosu ke klidu… Jak můžou digitální nástroje ušetřit 40% tvého času a zvýšit produktivitu práce (i když jsi na všechno sama).

Dní
Hodin
Minut
Sekund

Co se na webináři dozvíš?

Jak přestat ztrácet čas hledáním souborů a e-mailů.
Ukážeme ti chytré organizační triky v Google Workspace, které ti ušetří hodiny týdně.

Jak efektivně sdílet dokumenty a spolupracovat s týmem nebo s klientem.
Bez nekonečných verzí souborů a zmatených e-mailových vláken.

Jak automatizovat opakující se úkoly.
Google Kalendář, Google Keep a chytré notifikace, které ti připomenou vše důležité (a ty se konečně můžeš soustředit na to podstatné).

Jak Google Workspace propojit s dalšími nástroji.
Canva, AI, Freelo, aby tvoje digitální kancelář fungovala ještě více efektivně.

Reálné příklady z praxe podnikatelek, které díky správnému nastavení digitální kanceláře získaly zpět čas na rozvoj byznysu.

Záznam v komunitě

Ukázky z praxe

Q&A

digitální kancelář, která ti vydělává

Webinář je právě pro tebe pokud...

✔️ Jsi podnikatelka, která se topí v administrativě a máš pocit, že ti na skutečně důležité věci v byznysu nezbývá čas.

✔️ Trávíš hodiny hledáním souborů, e-mailů nebo informací a doufáš že to musí jít jednodušeji.

✔️ Chceš konečně mít pořádek ve své digitální kanceláři, aby vše bylo na jednom místě, přehledné a dostupné odkudkoliv a kdykoliv.

✔️ Používáš Google Workspace (Gmail, Disk, Kalendář a další), ale jen na základní úrovni, ale zároveň tušíš, že z toho můžeš vytěžit mnohem víc.

✔️ Přemýšlíš o najmutí virtuální asistentky, ale nejsi si jistá, jak jí efektivně předat úkoly a nastavit spolupráci.

✔️ Chceš automatizovat opakující se úkoly a přestat ztrácet čas tím, že pořád děláš to samé dokola.

✔️ Máš pocit, že digitální doba trochu ujíždí a chceš se konečně naučit používat nástroje, které skutečně šetří čas (ne ty, co ho žerou).

✔️ Toužíš mít více volného času pro sebe, rodinu nebo rozvoj byznysu a víš, že klíčem je efektivní organizace práce

✔️ Chceš vidět konkrétní příklady a praktické ukázky a ne jen teorii, ale skutečné nástroje a postupy, které můžeš použít hned.

O lektorce

Kateřina Wetter Volánková, CEO, GoodLadies

Kateřina je majitelkou firmy GoodLadies a zároveň vede tým virtuálních asistentek.

Díky pracovním zkušenostem v zahraničí začala vnímat své silné stránky při práci, motivaci a vedení týmu. Protože jedině v týmu společnými silami dokážeme více!

Její další silnou stránkou je kreativita, najití potenciálu a silných stránek u ostatních, unikátnost, vzdělávání, trendy a komunikace.

Baví jí podílení se na rozvoji českých a zahraničních firem, zlepšovat obchodní procesy a posouvat dlouhodobou spolupráci s klienty.

Vyplň svoje kontaktní údaje a odkaz na webinář ti dorazí na tvůj e-mail.