Smluvní podmínky
- Úvodní informace
Tyto smluvní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o zajištění on-line vzdělávání v oblasti služeb administrativní, technické, kreativní povahy a digitálních dovedností v oblasti IT uzavřené prostřednictvím objednávkového formuláře na webových stránkách www.goodladies.cz mezi poskytovatelem a Vámi jako zákazníkem. To znamená, že upravují naše vzájemná práva a povinnosti při poskytování a absolvování kurzů, školení a dalších obdobných služeb a materiálů, které jste si od nás objednali.
Nabídku, popis, obsah a informace o průběhu kurzů naleznete na webových stránkách www.goodladies.cz.
Provozovatelem webu, poskytovatelem kurzů a veškerého souvisejícího obsahu jsme my, tedy společnost
GoodLadies s. r. o.,
IČO 106 97 021, DIČ10697021
sídlem Pražákova 1008/69, Štýřice 639 00 Brno
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 122 296
Naše kontaktní údaje jsou:
sídlo: Pražákova 1008/69, Štýřice 639 00 Brno
e-mailová adresa: info@goodladies.cz
adresa webových stránek: www.goodladies.cz
telefonní číslo: +420 736 705 423
Kontaktovat nás můžete též prostřednictvím formuláře na webových stránkách www.goodladies.cz nebo prostřednictvím e-mailu.
Vaše kontaktní údaje uvedete ve formuláři v rozsahu:
- jméno a příjmení,
- adresa bydliště – kontaktní adresa (ulice, číslo popisné, PSČ, město a stát),
- telefonní číslo,
- e-mailová adresa
jako právnická osoba pak prostřednictvím formuláře uvádíte:
- obchodní firmu (název),
- IČO,
- DIČ (nepovinné),
- jméno a příjmení objednávající osoby (nepovinné),
- adresa sídla (ulice, číslo popisné, PSČ, město a stát),
- kontaktní telefonní číslo,
- kontaktní e-mailová adresa.
Výše uvedené údaje jsou nezbytné pro to, abychom mohli Váš požadavek či objednávku zpracovat, zpřístupnit Vám obsah kurzu a umožnit účast. Potřebujeme je tedy pro naplnění našich závazků ze smlouvy. Údaje neposkytujeme dále žádnému jinému subjektu a budou použity pouze k uvedenému účelu (plnění smlouvy, oprávněné zájmy).
V souladu s § 1824a odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník odesláním objednávky výslovně souhlasíte se započetím plnění před uplynutím zákonné 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a okamžikem poskytnutí přihlašovacích údajů k obsahu kurzu vám zaniká právo na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů v rámci 14 denní lhůty.
- Objednávka kurzů (obecné)
Není-li dále či na webových stránkách pro konkrétní kurzy stanoveno jinak, řídí se proces uzavírání smlouvy (objednávky kurzů) tímto článkem.
Kurzy je možné objednat prostřednictvím objednávkového formuláře na webových stránkách goodladies.cz nebo též prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu info@goodladies.cz. V e-mailu je nutné uvést údaje v rozsahu výše uvedeném a dále specifikovat kurz, o který máte zájem. Ve formuláři je třeba uvést údaje uvedené výše.
Odesláním formuláře činíte návrh na uzavření smlouvy o zajištění zvoleného internetového kurzu, a zároveň se zavazujete k zaplacení ceny za kurz (kurzovné). Částku kurzovného, kterou se zavazujete zaplatit uvidíte v části formuláře „shrnutí objednávky“. Před odesláním formuláře musíte v části „způsob platby“ zvolit, jak kurzovné zaplatíte (kartou, online prostřednictvím poskytovatelů platebních služeb – googlepay, okamžitým převodem, bankovním převodem).
Po odeslání objednávky ať už formulářem nebo e-mailem:
- Se s Vámi (zpravidla) do 48 hodin spojíme a dohodneme podrobnosti.
- Zašleme Vám potvrzení o přijetí objednávky a platební údaje (není-li kurzovné uhrazeno při odeslání objednávky). Kurzovné je nutné uhradit nejpozději do 7 dnů přede dnem konání kurzu.
- Na Vaši žádost Vám zašleme zálohovou fakturu.
- Po absolvování kurzu obdržíte daňový doklad.
- Po zaplacení kurzovného obdržíte pokyny a přístupové údaje k online kurzu.
Smlouvy o zajištění kurzu je uzavřena okamžikem odeslání potvrzení přijetí objednávky z naší strany prostřednictvím e-mailové adresy, kterou jste zadali při objednávce. Od tohoto okamžiku jsou strany smlouvou vázány. Pro nás to znamená, že Vám zajistíme přístup ke kurzu a pro Vás, že se zavazujete uhradit kurzovné. Nebude-li kurzovné řádně a včas uhrazeno, a to ani v případně dodatečně poskytnuté lhůtě, smlouva zaniká.
Online kurzu se můžete účastnit kdykoliv a odkudkoliv, není-li kurz konán v pevně stanovený termín. Technicky jsou kurzy koncipovány pro standardní stolní PC s operačním systémem Windows 10 a vyšší. Nejste-li si jisti, zda je možné kurz spustit na Vašem PC a nainstalovaném softwaru, kontaktujte nás. Poskytovatel neodpovídá za technickou nefunkčnost v důsledku nedostatečného či nevhodného softwaru či hardwaru zákazníka.
Poskytovatel přijímá platby pouze v české měně (CZK).
- A. Komplexní kurz virtuální asistence
(tento podčlánek platí výlučně pro kurz s názvem „Komplexní kurz virtuální asistence“)
Kurz s názvem „Komplexní kurz virtuální asistence“ je součástí databáze rekvalifikací a dalšího vzdělávání spravované Úřadem práce České republiky jako opatření aktivní politiky zaměstnanosti ve smyslu § 106 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti (dále též jen „opatření“).
V rámci opatření může Úřad práce České republiky za splnění stanovených podmínek poskytnout účastníku kurzu příspěvek na kurzovné do výše až 82 % z ceny kurzu. Tento kurz je tedy určen pro účastníky splňující podmínky pro poskytnutí příspěvku (kód kurzu 142 024 019 325).
Máte-li zájem o absolvování kurzu s využitím příspěvku, pak:
- vyplňte objednávkový formulář nebo zašlete objednávku e-mailem,
- následně vás budeme kontaktovat a dohodneme další postup,
- ověříme, zda splňujete podmínky pro přiznání příspěvku a pomůžeme vám s vyplněním žádosti o poskytnutí příspěvku,
- z vaší strany je třeba uhradit zálohu na kurzovné ve výši 18 % z ceny kurzu na základě platebních údajů, které vám zašleme nebo on-line platbou (karta, okamžitý převod, bankovní převod, googlepay či jiné nabízené platební služby),
- po schválení žádosti příslušným úřadem práce vám bude zřízen přístup do kurzu.
Aby Vám byl příspěvek následně skutečně poskytnut a kurzovné do výši 82 % proplaceno, je nezbytné splnit veškeré podmínky, úkoly a pokyny školitele k úspěšnému absolvování kurzu.
- Je nutná aktivní účast na kurzu. Jako účastník musíte absolvovat celý kurz, minimálně však v rozsahu 80 % vyučovacích hodin.
- Celkový rozsah kurzu je 23 hodin.
- Kurz je třeba absolvovat ve vypsaných termínech.
- Kurz bude probíhat ve formě online školení, výukových online videí, poskytnutím záznamů školení a výukových materiálů ve formátu .pdf.
- Jsme oprávněni a povinni kontrolovat plnění vašich úkolů a plnění docházky (počet absolvovaných hodin).
- Po splnění všech podmínek od nás obdržíte Osvědčení o absolvování kurzu.
- V případě neplnění zadaných úkolů, studijních povinností nebo docházky vás můžeme po upozornění z kurzu vyloučit. V takovém případě nemáte nárok na vrácení zálohy a zavazujete se nám uhradit kurzovné v plné výši.
Pakliže vám nebude z jakéhokoli důvodu na vaší straně (neabsolvování kurzu v potřebném rozsahu, porušení povinností účastníka, porušení povinností vůči Úřadu práce atp.) příspěvek na úhradu kurzovného poskytnut zavazujete se zaplatit nám kurzovné v plné výši, a to na základě výzvy, kterou Vám zašleme. O neposkytnutí příspěvku nás musíte informovat. Neuhradíte-li doplatek kurzovného řádně a včas, zavazujete se zaplatit nám též smluvní úrok z prodlení ve výši 0,2 % z dlužné částky denně za každý den prodlení.
III. Zpřístupnění kurzu a souvisejících materiálů
GoodLadies, s.r.o. nabízí služby spojené s online nabídkou výuky a poradenství v oblasti administrativy a služeb kreativní a technické povahy.
- Ihned po připsání platby kurzovného na náš účet vám vygenerujeme přístupové údaje k online přístupu k výukovému programu (kurzu).
- Je-li předmětem objednávky výukový dokument, bude vám odeslán na vámi zadanou e-mailovou adresu v elektronické formě po úhradě ceny za dokument.
- Přístup ke kurzu je možný po dobu 1 roku ode dne zaslání přístupových údajů k výukovému programu (kurzu). Po uplynutí této lhůty přístup ke kurzu zaniká a jako zákazník již nemáte nárok na přístup k obsahu kurzu a kurzovým materiálům. Je třeba jej absolvovat v této lhůtě.
- Pro řádné absolvování a dokončení kurzu je třeba řídit se pokyny a aktivně plnit stanovené úkoly a povinnosti. Zvažte tedy, zda disponujete dostatečnými časovými možnostmi tak, abyste mohli kurz absolvovat do 1 roku ode dne zaslání přístupových údajů.
- Provozní podmínky
Poskytovatel nenese odpovědnost za nedoručení jakýchkoli informací v případě uvedení neúplných údajů, chybné či jinak nefunkční e-mailové schránky, příp. chybného uvedení e-mailové adresy, či jiných kontaktních údajů. V případě komplikací se na nás obracejte:)
Materiály v kurzech i na stránkách www.goodladies.cz jsou určeny pouze pro nekomerční osobní užití. Jako uživatel a odběratel obsahu internetových stránek se zavazujete dodržovat a respektovat všechna autorská práva, obchodní značky a další vlastnická práva zde uvedená. Materiály nemůžete bez našeho písemného souhlasu dále modifikovat, prodávat, předávat či šířit jiným způsobem.
Obsah (materiály, videa atp.), který je přístupný pouze registrovaným uživatelům je určen výhradně těmto registrovaným uživatelům a není možné jej prodávat, předávat, zpřístupnit či šířit jiným způsobem mezi neregistrované uživatele.
Jako zákazník nemůžete zpřístupnit obsah kurzu či poskytnou přihlašovací údaje do „placené sekce“ či „sekce pro registrované“ jiným osobám.
Vezměte prosím na vědomí, že provozovatel webových stránek neposkytuje žádné záruky, co se týče přesnosti, či úplnosti informací, nenese odpovědnost za opomenutí, či případné chyby v obsahu, nebo za aktualizaci obsahu na stránkách, ani za následky používání obecných návodů. V případě jakýchkoli pochybností o správnosti jakékoli informace se osobně obraťte na odborného specialistu. Individuální konzultace vám rádi zprostředkujeme.
Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv a bez omezení upravovat obsah kterékoli části webových stránek (včetně placené sekce), nabídky, uveřejněné informace i dostupnost obsahu. Dále nenese žádnou odpovědnost za škody vzniklé během přístupu na tyto stránky. Ať už se jedná o škody přímé, nepřímé, nebo náhodné. Stránky www.goodladies.cz mohou odkazovat na jiné stránky, které jsou spravovány jiným provozovatelem. Zodpovědnost za použití těchto odkazů je na vás jakožto uživateli.
Jakékoli porušení provozních podmínek sjednaných v tomto článku z vaší strany se považuje za porušení smlouvy podstatným způsobem a poskytovatel může v takovém případě od smlouvy odstoupit a přístup k obsahu Vám zablokovat. V takovém případě nemáte nárok na vrácení již uhrazených plateb (kurzovné atp.)
Vyhrazujeme si možnost kdykoliv odstranit jakýkoli nevhodný obsah, který porušuje pravidla přístupu na stránky www.goodladies.cz. Také neodpovídáme za žádný nežádoucí materiál, s nímž se může uživatel setkat při používání stránky.
Žádné z informací či materiálů, které nám libovolným způsobem poskytnete, nejsou brány jako důvěrné, a to ani v případě, že nejsou ostatním uživatelům běžně k dispozici. Můžeme tak bez jakékoliv náhrady používat a publikovat veškeré nápady, know-how, myšlenky a techniky.
- Reklamace služeb – práva z vadného plnění
V případě vadného plnění z naší strany máte jako spotřebitel práva z odpovědnosti za vady, mezi něž patří dle závažnosti vady:
- právo na odstranění vady a poskytnutí bezvadného plnění,
- právo na přiměřenou slevu z ceny za kurz,
- právo od smlouvy odstoupit.
V případě výskytu vad můžete služby reklamovat prostřednictvím e-mailu na info@goodladies.cz či doporučeným dopisem zaslaným na adresu sídla společnosti. V reklamačním dopise uveďte popis vady a požadovaný nárok z odpovědnosti za vady.
Práva z odpovědnosti za vady se nevztahují na problémy či nefunkčnost v důsledku použití nesprávného hardwaru či softwaru na vaší straně.
O vyřízení reklamace vás budeme informovat bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů v případě komplikovaných případů prostřednictvím e-mailu, z něhož byl reklamační dopis odeslán nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, byla-li reklamace učiněna dopisem zaslaným na adresu sídla poskytovatele.
- Další povinné informace pro spotřebitele
V souladu s § 1824a odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník odesláním objednávky výslovně souhlasíte se započetím plnění před uplynutím zákonné 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a okamžikem poskytnutí přihlašovacích údajů k obsahu kurzu vám zaniká právo na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodů v rámci 14 denní lhůty.
Smlouva včetně účinných obchodních podmínek je uložena v sídle poskytovatele, a v elektronické podobě pak na serverech poskytovatele. Na vaši žádost Vám bude zaslána též prostřednictvím e-mailu ve formátu pdf.
V případě zjištění chyby při vyplňování objednávkového formuláře či v objednávkovém e-mailu nás kontaktujte a chyby opravíme.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce.
VII. Závěrečná ujednání
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste se seznámeni s podmínkami ochrany osobních údajů, že je v celém rozsahu přijímáte. Podmínky ochrany osobních údajů jsou dostupné zde.
Odesláním objednávkového formuláře se zaškrtnutím políčka „souhlasím s obchodními podmínkami“ potvrzujete, že jste si tyto podmínky přečetli, jejich obsahu porozuměly a bez výhrad s ním souhlasíte.
V případě objednávky prostřednictvím e-mailové adresy vám budou tyto podmínky zaslány spolu s potvrzením o přijetí objednávky. Zaplacením kurzovného potvrzujete, že jste se s těmito podmínkami seznámili.
Tyto podmínky můžeme kdykoli jednostranně změnit. V takovém případě vás minimálně budeme o změnách informovat minimálně 1 měsíc před účinností změny e-mailem zaslaným na vámi zadanou e-mailovou adresu. Půjde-li o podstatnou změnu podmínek, která pro vás představuje zhoršení, můžete smlouvu vypovědět bez jakýchkoli sankcí.
Je-li, nebo stane-li se některé z ujednání smlouvy včetně ujednání uvedených v těchto podmínkách neplatným, nebo neúčinným, není tím dotčena platnost dalších oddělitelných částí smlouvy, obchodních podmínek a ani platnost samotné smlouvy jako celku.
Orgánem pro mimosoudní řešení sporů ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele je Česká obchodní inspekce, sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, e-mailové spojení podatelna@coi.gov.cz. Více informací naleznete zde: https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Tato smlouva včetně souvisejících právních vztahů se řídí českým právním řádem.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2025
za GoodLadies s. r. o.
Kateřina Wetter Volánková, jednatelka
Přidejte se do komunity