Zákaznický servis, který vydělává

Vaši zákazníci už nikdy nebudou čekat na odpověď.

Spojujeme AI chat, sjednocenou komunikaci a virtuální asistentky – dostupné i pro menší e-shopy.

Zdravím Vás na dnešní akci,

děkuji, že jste se zastavili u našeho roll upu na e-commerce day a naskenovali náš QR kód!

Jsem ráda, že mám možnost představit vám, co všechno pro vás může náš tým virtuálních asistentek vyřešit.

Soutěž

O 1 měsíc virtuální asistence zdarma

Stačí odpovědět na otázku, zadat svůj kontakt a můžete vyhrát.
Losujeme ještě dnes v 18
hodin.

Každý účastník vyhrává!
Pro všechny soutěžící v rámci e-shop tour můžete využít 3 hodiny virtuální asistence na vyzkoušení.

Kolik vás stojí pomalé odpovědi?

zákazníků opustí e-shop, když nedostanou odpověď do 1 hodiny.
0 %
čau tráví majitelé e-shopů řešením dotazů místo růstu byznysu.
0 %
zákazníků považuje okamžitou odpověď za „důležitou nebo velmi důležitou“
0 %

AI + asistentka = chytrý zákaznický servis

AI odpoví okamžitě

pokryje 70–80 % běžných dotazů s velkou přesností podle zadání.

Asistentka se postará o zbytek

lidská kontrola, proaktivita, empatická odpověď a řešení složitějších případů.

Vše na jednom místě

 e-maily, chaty, sociální sítě sjednocené v nástroji a jedna kontaktní osoba.

ZÁKAZNICKÝ SERVIS NA KLÍČ

MINI START

✅ Nasazení Kanbu (AI chat)
✅ 1 komunikační kanál
✅ Vytvoření a aktualizace FAQ
✅ Základní měsíční reporting

SMART SYSTEM

✅ Vše v MINI START
✅ 5 komunikačních kanálů
✅ Telefonická komunikace
✅ Odpovědi do 24 h
✅ Měření spokojenosti 
✅ Přehled výkonu podpory
✅ Podrobný měsíční reporting

FULL CARE

✅ Vše v SMART SYSTEM
✅ Audit současné zákaznické podpory
✅ Kompletní správa všech kanálů
✅ Aktivní práce s recenzemi a získávání referencí
✅ Pravidelný strategický call a doporučení
✅ Odpovědi do 12 h

Proč zavést zákaznický servis právě teď?

Blíží se sezóna

Vánoce, Black Friday,…

AI se rychle učí

čím dřív začnete, tím chytřejší bude.

Zákazníci

očekávají odpověď do minut, ne do dnů.

Virtuální asistence pro e-shopy

Telefonování

Aktivní volání, domlouvání obchodních schůzek a organizace kalendáře.

Zákaznická podpora

Komunikace se zákazníky po telefonu, přes chat a na sociálních sítíh.

Průzkumy trhu

Dotazníkové telefonování, zjištění spokojenosti, vyhledávání informací.

Práce s e-maily

Hromadný e-mailing, opakovaný prodej nebo správa e-mailové schránky.

Copywriting

Psaní článků (zájmových i odborných) včetně využití SEO principů.

Sociální sítě

Správa sociálních sítí, influencer marketing, komunikace a prodej.

Grafický design

Tvorba bannerů a grafických podkladů k tisku pro prezentaci vašeho e-shopu.

Využití AI

Využíváme moderní technologie k vyšší produktivitě. Stihneme tak více práce za méně času.

Administrativní podpora

Evidence, zajišťování podkladů, organizace akcí…

Audit zákaznické podpory zdarma

Vyplňte krátký dotazník a navrhneme vám řešení na míru

Na nás se můžete spolehnout

Dotahování do konce

Vyškolené asistentky

Projektové řízení

Rychlá komunikace

Úspora času a energie

Hostesky pro vaši prezentaci

Zajišťujeme také hostesky na výstavy, ochutnávky, promo akce i focení.

Naše reference

Zdeněk Wetter
Zdeněk WetterObchodní ředitel
Asistentky využíváme pro podporu našich obchodníků a domlouvání obchodních schůzek a podporu prodeje. Předávají nám každý měsíce přes 100 zájemců a spolupracujeme i na průzkumech databáze. Spolupráce funguje skvěle, flexibilně a oceňujeme pečlivý přístup.
Ing. Marek Čačka, MBA
Ing. Marek Čačka, MBAMajitel
Zadali jsme si u GoodLadies provedení průzkumu spokojenosti zákazníků našeho eshopu tiskni-online.cz. Společně jsme vytvořili dotazník, na základě poznatků pilotu ho doladili a spustili hlavní telefonní šetření. S přístupem i výsledkem jsem byl spokojen, virtuální asistentka byla velmi milá a celkový přístup byl profesionální. Již chystáme další společný projekt. Spolupráci mohu jen doporučit.
Bc. Jan Komárek
Bc. Jan KomárekObchodní manažer
Tým GoodLadies nám dodává leady a domluvené schůzky. Celkově jsem s prací týmu virtuálních asistentek velmi spokojen a rád bych je doporučil všem společnostem hledajícím spolehlivého a kompetentního partnera pro podporu svých obchodních aktivit.
Ing. René Skýpala, LL.M.
Ing. René Skýpala, LL.M.Jednatel
Asistence s VA začala v září 2023 a naše očekávání bylo podpořit obchodní oddělení formou domluvených schůzek s potenciálními zákazníky a klienty. Spolupráce se dle potřeb rozšiřuje a i nádále jsme se službou virtuální asistentky Aničky spokojeni.

Domluvte si úvodní konzultaci

Zanechte nám kontakt a domluvíme se na individuální spolupráci.